CONTRACTUL DE VÂNZARE-CUMPĂRARE LA DISTANŢĂ: DEFINIŢII

Vlada CALMÎC Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Dezvoltarea vânzărilor la distanţă pe plan mondial se datorează progresului tehnico-ştiinţific, maturizării economiei de piaţă, prosperării consumerismului şi, nu în ultimul rând, dezvoltării metodelor şi procedeelor de comunicare la distanţă şi de livrare a mărfurilor. Totodată, evoluţia acestei instituţii în Republica Moldova nu este un proces productiv şi consecvent. Savanţii, practicienii, iar până nu demult şi legiuitorul nu acordau atenţie potrivită contractului de vânzarecumpărare la distanţă, care actualmente este mijlocul cel mai eficient şi progresist de atingere a scopurilor societăţii şi de satisfacere a necesităţilor individuale. Cuvinte-cheie: vânzări la distanţă, consumator, absenţa fizică simultană a comerciantului şi a consumatorului, sistem de vânzări organizat la distanţă, contract încheiat între absenţi.

Publicat

2016-05-01

Număr

Secțiune

Статьи