CADRU GENERAL PENTRU FOLOSIREA TEHNICILOR DIN JOCURI VIDEO ÎN PROCESUL DE SCHIMBARE ORGANIZAŢIONALĂ

Tudor MIC Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În acest articol studiem felul în care tehnicile din jocuri video pot fi folosite în procesul de schimbare organizaţională din perspectiva comunicării organizaţionale, cu obiectivul de a eficientiza schimbarea şi de a integra în contextul organizaţional noile elementele schimbate, fără a avea un impact cultural care să perturbe activitatea. Modelul teoretic propus are la bază un studiu documentar efectuat în două domenii diferite: cel al schimbării organizaţionale şi cel al Gamification. Pentru a putea ajunge la o soluţie mai complexă şi mai generală, am ales specificul cercetării calitative, dar ţinând cont de rezultatele altor cercetări cantitative făcute în literatura de specialitate. Contribuţia principală în domeniul schimbării organizaţionale a acestei cercetări este încercarea de a stabili structura generală a unui model teoretic pentru felul în care putem folosi Gamification în procesul de schimbare organizaţională şi pentru momentul când o astfel de abordare este oportună. Cuvinte-cheie: schimbare organizaţională, jocuri video, comunicare, mecanisme, proiectarea jocurilor, Gamification, cadru general.

Publicat

2016-05-01

Număr

Secțiune

Статьи