The THE ANALYSIS OF METAPROGRAMS – PERSUASION TOOL IN BUSINESS

Florin Al. LUCA, Mihai P. IRIMIA Universitatea Tehnica „Gh.Asachi” Iaşi, România

Autori

  • USM ADMIN Studia Universitas Moldaviae

Rezumat

Oamenii reacţionează foarte diferit la acelaşi stimul. De ce se reacţionează în aşa mod? De ce unul vede jumătatea
plină a paharului, iar altul – jumătatea lui goală? Răspunsul este dat de metaprogramele fiecaruia. Metaprogramele sunt secretele felului în care o persoană prelucrează informaţiile. Metaprogramele sunt programe interioare pe care le folosim pentru a hotărî căror fapte urmează să le acordăm atenţie. Lucrarea îşi propune să abordeze problematica metaprogramelor umane în contextul utilizării lor în segmentul de business.

Biografie autor

USM ADMIN, Studia Universitas Moldaviae

Web programator

Publicat

2007-01-28

Număr

Secțiune

Articole