Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Treci la Volumul curent
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Științe Exacte și Economice
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Înregistrare manuscrise
Declarația de confidențialitate
Contact
Caută
Autentificare
Număr curent
Vol. 1 Nr. 11 (2025): Nr. 11 (5)
Universitatea de Stat din Moldova
Publicat:
2025-06-04
Număr complet
SUM Șt. econom și ale comunic. 1
Articole
MANAGEMENTUL MODERNIZĂRII SECTORULUI AGRICOL PRIN PROMOVAREA DURABILITĂȚII ȘI REZILIENȚEI CLIMATICE
Olga SÂRBU, Boris COREȚCHI, Moldova State University
USM ADMIN
5-15
01_Sarbu_Coretchi (English)
IMPORTANŢA INSTRUIRII ȘI ANGAJĂRII TINERETULUI PENTRU DEZVOLTAREA ECONOMIEI NAŢIONALE A REPUBLICII MOLDOVA
Nadejda NAZAR, Ludmila TODOROVA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
16-22
02_Nazar_Todorova
DATORIA PUBLICĂ: O POVARĂ PENTRU SAU O INVESTIȚIE ÎN BUNĂSTAREA CETĂȚENILOR
Tatiana COVALSCHI, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
23-30
03_Covalschi
O SCURTĂ ANALIZĂ INTERNAȚIONALĂ A PERFORMANȚEI FINANCIARE A COMPANIILOR DE COMERȚ ELECTRONIC LISTATE
Daniela PÎRVU, Luiza Mădălina APOSTOL, National University of Science and Technology POLITEHNICA Bucharest, Pitești University Centre, Romania
USM ADMIN
31-38
04_Pirvu_Apostol (English)
FINANȚELE PUBLICE LOCALE – ASPECTE CONCEPTUALE ȘI LEGISLATIVE
Eugenia GHEORGHIȚA, Departamentul Finanțe și Bănci, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
39-45
05_Gheorghita
SINTEZA LITERATURII DE SPECIALITATE PRIVIND TEHNICILE ȘI APLICAȚIILE NEUROMARKETINGULUI
Vali ALIYEV, PhD international student, Azerbaijan Doctoral School of Legal and Economic Sciences
USM ADMIN
46-51
06_Aliyev (English)
ELABORAREA RAPOARTELOR DE MANAGEMENT ÎN CONDIȚIILE ACTIVITĂȚII VENTURE
Viorica UNGUREANU, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
52-61
07_Ungureanu
AUTOREGLEMENTAREA – INDICATOR CALITATIV AL CULTURII PROFESIONALE A JURNALISTULUI
Georgeta STEPANOV, Universitatea de Stat din Moldova Georgiana Alina POPA, Universitatea „Apollonia” din Iași
USM ADMIN
62-70
08_Stepanova_Popa
TENDINȚE ÎN APARIȚIA PUBLICAȚIILOR DE PARTID ÎN SEZOANELE ELECTORALE
Mariana TOACĂ, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
71-76
09_Toaca
O ABORDARE EVALUATIVĂ PRIVIND EMISIUNILE POLITICE DIN SPAȚIUL MEDIA AL REPUBLICII MOLDOVA
Ludmila RUSNAC, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
77-80
10_Rusnac (English)
SEMIOTICA INFORMAȚIONALĂ: EXPLORAREA PROFUNZIMILOR FILOSOFICE ALE SEMNIFICAȚIEI ÎN ERA COMUNICĂRII DIGITALE
Arina ANTOCI, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
81-87
11_Antoci
CONCEPTUL MULTIDIMENSIONAL DE „MĂSURI ACTIVE” CA BAZĂ PENTRU DEZINFORMARE. REPERE ISTORICE ȘI CONCEPTUALE
Viorica ZAHARIA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
88-96
12_Zaharia
BĂRBATUL ÎN PUBLICITATE: ABORDAREA TRADIȚIONALĂ VS CEA MODERNĂ
Elena MUREA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
97-99
13_Murea
Vezi toate numerele
Științe Exacte și Economice
Limbă
Limba Română
Русский
English