The REFRAMING – POWER VECTOR IN BUSINESS COMMUNICATION

Florin Alexandru LUCA Universitatea Tehnica „Gh.Asachi” Iaşi, România

Autori

  • USM ADMIN Studia Universitas Moldaviae

Rezumat

Adesea, comunicarea este considerată un simplu schimb de mesaje verbale. În realitate, comunicarea este un proces
complex şi dinamic, desfăşurat pe planuri şi canale multiple. Atunci când decodificăm mesajul cuiva, o facem prin filtrele personale active în acel moment, răspunsul la mesaj fiind determinat de răspunsul intern pe care decodificarea lui l-a prilejuit în intercorelaţie cu filtrele folosite. Reîncadrarea este esenţiala în a învăţa cum să comunicăm cu noi şi cu ceilalţi. La nivel personal, reprezintă modul în care ataşăm un sens evenimentelor. La nivel de afaceri este unul dintre cele mai eficiente instrumente de comunicare disponibile.

Biografie autor

USM ADMIN, Studia Universitas Moldaviae

Web programator

Publicat

2007-01-29

Număr

Secțiune

Articole