STRATEGII MANAGERIALE BAZATE PE MECANISME DE ELABORARE A POLITICII DE FIDELIZARE A CLIENŢILOR HOTELURILOR „REGENCY”, „CODRU” ŞI „DACIA”
Galina LISA Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Rezumat
Datorită noilor modificări ce apar în comportamentul clienţilor, hotelurile sunt obligate să-şi propună noi obiective şi să-şi definească noi metode de conducere în măsură să le asigure nu doar continuitatea activităţii, dar, mai ales, redresarea acesteia în condiţiile amplificării complexităţii şi dinamismului mediului economic. În acest articol sunt prezentate recomandări hotelierilor pentru utilizarea strategiilor de comunicare bazate pe ipotezele influenţei generaţiilor şi strategia gestiunii feedback-urilor şi recompenselor oaspeţilor, în dependenţă de specificul generaţiei din care fac parte. Cuvinte-cheie: strategie de fidelizare a clienţilor, întreprinderi hoteliere, servicii hoteliere, teoria generaţiilor, factori ai loialităţii, model tridimensional, analiza SWOT a hotelului, hotel „Regency”, hotel „Codru”, hotel „Dacia”.