IMPACTUL STRATEGIILOR NETRADIŢIONALE DE RECLAMĂ UTILIZATE ÎN CADRUL PIEŢEI AUTOHTONE

Tatiana GAUGAŞ Academia de Studii Economice din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În societatea contemporană strategiile netradiţionale de reclamă au devenit metode foarte populare de atragere a atenţiei şi de diferenţiere. Lipsind o abordare globală, conţinutul teoretic este foarte fragmentat, diferiţi autori descriind doar o parte a tematicii, aceasta fiind mai degrabă tratată prin exemple elocvente. Totodată, cercetătorii au identificat şi au analizat factorii care contribuie la dezvoltarea direcţiei respective în reclamă. În acest articol ne-am propus scopul de a analiza impactul strategiilor netradiţionale de reclamă asupra consumatorilor din Republica Moldova. Cuvinte-cheie: reclamă netradiţională, strategii de şoc în reclamă, guerilla marketing, reclamă socială, reclamă comercială.

Publicat

2015-03-07

Număr

Secțiune

Articole