IMPACTUL STRATEGIILOR NETRADIŢIONALE DE RECLAMĂ UTILIZATE ÎN CADRUL PIEŢEI AUTOHTONE
Tatiana GAUGAŞ Academia de Studii Economice din Moldova
Rezumat
În societatea contemporană strategiile netradiţionale de reclamă au devenit metode foarte populare de atragere a atenţiei şi de diferenţiere. Lipsind o abordare globală, conţinutul teoretic este foarte fragmentat, diferiţi autori descriind doar o parte a tematicii, aceasta fiind mai degrabă tratată prin exemple elocvente. Totodată, cercetătorii au identificat şi au analizat factorii care contribuie la dezvoltarea direcţiei respective în reclamă. În acest articol ne-am propus scopul de a analiza impactul strategiilor netradiţionale de reclamă asupra consumatorilor din Republica Moldova. Cuvinte-cheie: reclamă netradiţională, strategii de şoc în reclamă, guerilla marketing, reclamă socială, reclamă comercială.
Descărcări
Publicat
2015-03-07
Număr
Secțiune
Articole