DELIMITĂRI TEORETICE PRIVIND CONŢINUTUL ŞI SPECIFICUL CAMPANIEI DE MARKETING ÎN CADRUL RECLAMEI SOCIALE
Tatiana GAUGAŞ Academia de Studii Economice a Moldovei
Rezumat
Publicitatea socială este manifestarea bunăvoinţei societăţii, poziţia principială faţă de valorile importante ale societăţii. În contextul dezvoltării societăţii cu paşi rapizi, publicitatea socială devine cel mai larg tip de comunicare, în acest domeniu în ţările dezvoltate activând tot mai multe organizaţii guvernamentale şi non-guvernamentale. Campaniile de marketing social sunt structurate în planuri de acţiune ce cuprind 11 etape. O atenţie deosebită trebuie acordată evaluării eficienţei campaniilor de marketing, care pot utiliza metode şi instrumente specifice. Scopul acestui articol este de a prezenta o analiză a abordărilor teoretice privind procesul de planificare a unei campanii de reclamă socială şi metodele specifice ce pot fi utilizate pentru analiza eficienţei acestei campanii. Cuvinte-cheie: reclamă socială, publicitate, campanie de marketing.