CONCEPTUL CONTEMPORAN DE MARKETING AL PIEŢEI IMOBILIARE
Olesea ROTARU Academia de Studii Economice a Moldovei
Rezumat
În acest articol autorul îşi propune să definească aspectele teoretice ale conceptului contemporan de marketing al pieţei imobiliare, fiind prezentate şi etapele evoluţiei acestui concept. Piaţa locuinţelor se referă la oferta şi cererea de case, de obicei, într-o anumită ţară sau regiune. Piaţa de locuinţe include construcţia, vânzarea şi revânzarea tuturor proprietăţilor rezidenţiale din întreaga ţară. Imobilul este un termen care se referă în general la pământ, inclusiv la toate atributele naturale aferente, precum şi la alte îmbunătăţiri făcute de om referitor la pământ. Conceptul modern de piaţă imobiliară se referă, de asemenea, la aspectul pieţei imobiliare ce vizează implicarea mai multor agenţii imobiliare, care au transformat această piaţă în una cu concepte moderne, foarte atractivă pentru punerea în aplicare a diferitelor activităţi specifice de marketing. Cuvinte-cheie: concept modern de piaţă imobiliară, cerere de imobile, ofertă de imobile, particularităţile pieţei imobiliare, funcţiile pieţei imobiliare.