DEZVOLTAREA BRANDULUI EDUCAȚIONAL ÎN LUMEA PIEȚELOR EDUCAȚIONALE COMPETITIVE LA NIVEL GLOBAL

Larisa TRIFONOVA, Petru ROȘCA* Moldova State University *Free International University of Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Învățământul reprezintă parte a serviciilor sociale, al cărui rezultat este un produs educațional. Lucrul științifico-

pedagogic, în urma căruia se creează un produs educațional, este considerat ca bază a dezvoltării serviciilor educaționale. În consecință, serviciile educaționale nu sunt doar un instrument de satisfacere a nevoilor studentului, dar și un răspuns la nevoile societății și, ca urmare, presupun dezvoltare, progres și inovare. În prezent, atât sistemele de învățământ superior, cât și instituțiile de învățământ superior funcționează în condiții de concurență acerbă pe piața globală a serviciilor educa- ționale. Acest fapt determină necesitatea dezvoltării unui brand educațional recunoscut. Prin urmare, este recomandat ca instituțiile de învățământ superior să acționeze ca un singur brand. Brandul va deveni recunoscut pe piața mondială datorită unui standard unic și acțiunilor bine coordonate ale universității și instituțiilor partenere.

Cuvinte-cheie: universitate, învățământ superior, brand educațional, concurență, piață globală, piață educațională.

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6700795

Publicat

2023-07-27

Număr

Secțiune

Articole