PROMOVAREA POLITICII DE MARCĂ A ENTITĂȚII ECONOMICE REIEȘIND DIN SITUAȚIA SA ECONOMICO-FINANCIARĂ
Veronica BULAT, Emilia GOGU* Moldova State University *Bucharest University of Economic Studies
Rezumat
Studierea politicii de marcă a oricărei entități este un pas primordial în dezvoltarea activității; cu cât marca devine mai cunoscută, cu atât mai mult crește numărul de consumatori. Politica de marcă implementată de orice companie are drept scop de a face marca recunoscută în rândul clienților, reieșind din disponibilitățile financiare. Scopul acestei lucrări rezidă în cercetarea politicii de marcă implementate la produsele Magdalena Woodbag, reieșind din situația economico- financiară a companiei BM Public. Rezultatele acestei cercetări, exprimate grafic, schematic și tabelar, constituie un studiu de caz al unei politici de marcă axat pe aspectul legal de implementare a acesteia, rolul și importanța, precum și pe aspecte strategice privind utilizarea ei, ținându-se cont de situația economico-financiară a companiei. Concluziile studiului vizează proiectarea unei politici de marcă care ar putea fi utilizată de entitate, pentru a crește notorietatea brandului.
Cuvinte-cheie: strategie de marketing, indicatori financiari, politică de marcă, produs inovativ, politică de promo- vare, branding, nișă de piață.