CORELAȚIA CONCEPTELOR DE MARKETING INOVATOR ȘI MARKETINGUL INOVAȚIILOR ÎN CONTEXTUL DE PROMOVARE A BUNURILOR ȘI SERVICIILOR

Olga BLAGORAZUMNAYA, Free International University of Moldova, Larisa TRIFONOVA, Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Acest articol analizează relația dintre conceptele de marketing al inovației și marketing inovațional, punând accent
pe impactul acestora asupra promovării efective a bunurilor și serviciilor. Sa constatat că marketingul inovației și
marketingul inovațional sunt strâns legate între ele. Relația lor poate fi descrisă ca o formă de abordare mixtă. Marketingul inovațional servește ca o abordare strategică fundamentală care pune bazele dezvoltării și implementării strategiilor de marketing care nu se limitează la domeniul inovației. Pe de altă parte, marketingul al inovației acționează ca
o componentă mai practică care vizează promovarea inovațiilor și a produselor inovatoare pe piață. Articolul prezintă
o analiză comparativă a acestor concepte, dezvăluind paralelele, diferențele și aspectele sinergice ale acestora în
cadrul promovării bunurilor și serviciilor. Studiul evidențiază noi abordări și strategii care promovează utilizarea
eficientă a marketingului inovației și a marketingului inovațional în scopuri publicitare.
Cuvinte-cheie: marketing, inovare, marketing al inovației, marketing inovațional, promovarea produsului,
bunuri, servicii.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(3)2024_05

Publicat

2024-09-30

Număr

Secțiune

Articole