EVALUAREA IMPACTULUI ANTREPRENORIATULUI SOCIAL

Liubovi PRODAN-ȘESTACOVA, Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Scopul articolului este de a elucida principalele aspecte metodologice și normative în evaluarea impactului
activității întreprinderilor sociale în Republica Moldova.
Abordarea metodologică se bazează pe ciclul managementului calității PDCA și pe rolul funcției de monitorizare
și evaluare în ciclul managerial al oricărei activități.
În prezent, în Republica Moldova, activitatea de antreprenoriat social se află în stadiul embrionar de dezvoltare.
Astfel, pentru a impulsiona dezvoltarea acestui sector și a obține impactul economic și social dorit, este nevoie de
creșterea calității procedurilor manageriale atât la nivel macro - al politicilor publice sectoriale, cât și la nivel micro - al
managementul întreprinderilor sociale.
În procesul de evaluare a impactului antreprenoriatului social, autorul se bazează nu numai pe efectele economice
și sociale, ci și pe principiile dezvoltării durabile.
Cuvinte-cheie: evaluare, impact, indicatori, antreprenoriat social, dezvoltare, politici, managementul intreprinderilor, principii.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(3)2024_12

Publicat

2024-09-30

Număr

Secțiune

Articole