DEVELOPING LEARNERS’ SOFT SKILLS IN THE TIME OF A PANDEMIC

Viorica CONDRAT Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR SOFT LA STUDENȚI ÎN TIMPUL PANDEMIEI Rolul profesorului de limbă străină este de a facilita procesul de învățare al elevilor. El trebuie să-și proiecteze activitatea de educație lingvistică în așa fel încât să răspundă la nevoile reale ale elevilor. O nevoie imperativă a societății moderne este de a educa o generație capabilă să gândească critic, creativ, care să poată colabora și comunica în rezolvarea anumitor probleme; adică, dezvoltarea abilităților soft trebuie să devină o prioritate. Studiul de față vine să prezinte problemele educației online în dezvoltarea abilităților secolului XXI la orele de limbă engleză, în contextul pandemiei COVID-19. Cuvinte-cheie: educație online, socializare, abilități soft, abilitățile secolului XXI, comunicare, colaborare, onlinizare, offline, HOTs (abilități de gândire înaltă).

Publicat

2020-01-01

Număr

Secțiune

Статьи