STRUCTURAL, SEMANTIC, GRAMMATICAL AND STYLISTIC ANALYSIS OF PHONETIC EXPRESSIVE MEANS IN ENGLISH PRINTED ADVERTISEMENTS

Valentina ŞINGHIREI, Oleg DONEŢ* Catedra Limbă Engleză * Centrul de Dezvoltare Economică, Afaceri Publice şi Parteneriat în Învăţământul Superior, Chişinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice a limbajului de reclamă în limba engleză. După cum este cunoscut, de decenii savanţii pun în aplicare metode şi tehnici tradiţionale pentru studierea limbajului de reclamă, aceasta atribuindu-se la probleme din diferite domenii, prezentând interes pentru lingvişti. Azi limbajul de reclamă încearcă să găsească caracteristici noi care vor adăuga date necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a stilului reclamei. De asemenea, este cunoscut că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit. Însă nu este destul de clar ce fel de caracteristici aceasta ar trebui să aibă şi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în perceperea limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al analizei structurale, semantice, gramaticale şi stilistice şi prezintă în studiu privind caracteristicile limbajului de reclamă în limba engleză.

Publicat

2007-11-15

Număr

Secțiune

Статьи