LEXICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE LANGUAGE OF ADVERTISEMENT

Valentina SINGHIREI, Oleg DONEŢ* Catedra Limba Engleză * Centrul de Dezvoltare Economică, Afaceri Publice şi Parteneriat în Învăţământul Superior, Chişinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găsească caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.

Descărcări

Publicat

2008-02-21

Număr

Secțiune

Статьи