LEXICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE LANGUAGE OF ADVERTISEMENT
Valentina SINGHIREI, Oleg DONEŢ* Catedra Limba Engleză * Centrul de Dezvoltare Economică, Afaceri Publice şi Parteneriat în Învăţământul Superior, Chişinău
Rezumat
Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găsească caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.