PROGETTO PEDAGOGICO PER UN CURRICULO DI LINGUA ITALIANA NELL'INSEGNAMENTO

Theodor BALABAN, Gabriela JITARU Catedra Filologie Spaniolă şi Italiană

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Prezentul articol pune în lumină conţinuturile şi activităţile de învăţare ale limbii italiene la treapta învăţământului liceal şi asigură caracterul unitar al proiectării curiculare şi coerenţa viziunii metodologice, oferind premisele unei abordări integrate a procesului de învăţare. Astfel structurat, conţinutul articolului surprinde finalităţile predării limbii italiene în treapta liceală, corelat cu mutaţiile survenite în contextul sociocultural şi cu particularităţile dezvoltării intelectuale şi volitiv-atitudinale ale tinerilor în treapta liceală. Ideile expuse corespund momentului de răscruce la care se află învăţământul din Republica Moldova, şi anume: trecerea de la un învăţământ informativ-reproductiv la un învăţământ formativ centrat pe trebuinţele şi necesităţile elevilor.

Publicat

2008-02-21

Număr

Secțiune

Статьи