INCORPORATING WORLD ENGLISHES IN TEACHING ENGLISH AS AN INTERNATIONAL LANGUAGE

Tamara MATEI Catedra Limbi Germanice

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Scopul acestui articol este de a valorifica cercetările recente ce se referă la „limbile engleze” care există în lume şi la statutul limbii engleze ca Lingua Franca. Ne vom axa în jurul implicărilor fenomenului „limbii engleze” în procesul de predare a acestei limbi şi a gradului în care această diversitate este luată în considerare de către profesorii de limbă engleză, lingvişti şi metodişti. Limba engleză este predată şi învăţată datorită statutului său de limbă internaţională. Engleza este văzută ca un mijloc care va deschide uşi în multe părţi ale lumii şi în domenii diverse de specializare. Însă, atât predarea limbii engleze, precum şi învăţarea acesteia, s-au dovedit a fi nişte sarcini complexe şi dificile. Întrebarea firească ce apare pentru acei care învaţă limba, dar şi pentru acei care o predau este: care variantă a limbii engleze este corectă – limba engleză vorbită în Marea Britanie sau cea utilizată în SUA?

Publicat

2010-03-11

Număr

Secțiune

Статьи