CURRENT TRENDS IN TEACHING ENGLISH

Oxana BASHIROV, Ina VERETINA Germanic Languages Department

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Există numeroase metode de predare a limbii engleze, unele mai eficiente, altele mai puţin eficiente. Am constatat că diversificarea surselor de instruire presupune strategii moderne de dimensionare, structurare şi predare a limbii engleze. Se impune o nouă modalitate de selecţie a informaţiei, descongestionarea acesteia şi alte criterii de predare-învăţare a limbii engleze. Astăzi accentul se pune pe comunicare. Scopul comunicării în procesul de predare a limbii engleze poate varia: de la simpla transmitere şi asimilare a informaţiei la rezolvarea de probleme, formarea de capacităţi, convingeri, atitudini etc. În prezenta lucrare vom face o descriere a celor mai frecvent utilizate metode de predare a limbii engleze, precum ar fi: studiul de caz, învăţarea limbii în comunitate, calea tăcerii, metoda audiolinguală etc. Desigur, selecţia acestor metode este subiectivă, criteriile după care au fost alese fiind eficienţa lor şi gradul de popularitate. Analizând metodele specificate în studiul nostru, am ajuns la concluzia că metodele tradiţionale încă mai coexistă cu cele moderne, o abordare eclectică fiind eficientă în predarea limbii engleze.

Descărcări

Publicat

2012-03-20

Număr

Secțiune

Статьи