НЕКОТОРЫЕ ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ И ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В КОНТЕКСТЕ СОВРЕМЕННЫХ ТРЕБОВАНИЙ
Алексей КИРДЯКИН Молдавский международный независимый университет
Rezumat
UNELE PARTICULARITĂŢI DE FORMARE PROFESIONALĂ INIŢIALĂ ŞI CONTINUĂ A PROFESORILOR DE LIMBI STRĂINE ÎN CONTEXTUL CERINŢELOR ACTUALE Astăzi, noile condiţii politice, economice şi sociale presupun cerinţe calitativ noi faţă de formarea profesională ini- ţială şi cea continuă a profesorilor de limbi străine. Acestea includ: stăpânirea practică a limbii predate, educaţia filologică (lingvistică şi extralingvistică), aplicarea practică a limbii (traducere), precum şi cunoaşterea aspectelor psihologic şi didactic. În această ordine de idei, în articol este abordată problema formării profesionale iniţiale şi a celei continue a profesorilor de limbi străine în contextul cerinţelor actuale. Cuvinte-cheie: profesor de limbă străină, formare profesională iniţială, formare profesională continuă, cerinţe actuale.