STRATEGII DE COMUNICARE INTERNĂ ÎN INSTITUȚIA PUBLICĂ AUDIOVIZUALĂ „TELERADIO MOLDOVA”
Vitalie GUȚU Universitatea de Stat din Moldova
Rezumat
Dezvoltarea și gestionarea unei instituții media pornesc de la premisa comunicării pe intern, aspecte definitorii în realizarea scopului de reușită organizațională. Strategiile de comunicare sunt proiectate în regulamentele interne ale instituției și angajații se conduc după ele, având la bază obiectivele pe care și le propun să le realizeze aceștia din urmă. De aici rezultă reușita și succesul unui produs media pe piață care se datorează grație și comunicării ce se desfășoară în interiorul instituției. Tocmai de aceea, plenitudinea comuncării pe intern trebuie să rezide din importanța și relevanța tuturor actorilor implicați în dezvoltarea instituției de presă. În cadrul companiei publice „Teleradio-Moldova” strategia de comunicare internă este axată pe câteva dimensiuni: ședințe, circulară/ decizii, e-mail sau intranet – elemente care pot genera și anumite deficiențe de comunicare, în condițiile în care instituția numără peste 700 de angajați. Cuvinte-cheie: instituție audiovizuală, comunicare internă, strategii comunicaționale, entitate media, produse jurnalistice.