Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Treci la Volumul curent
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Științe Economice și ale comunicării
Științe Economice și ale comunicării
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Înregistrare manuscrise
Declarația de confidențialitate
Caută
Autentificare
Număr curent
Vol. 1 Nr. 11 (2024): Nr. 11
Universitatea de Stat din Moldova
Publicat:
2024-10-02
Număr complet
SUM_11(3)_2024
Статьи
ROLUL DIMENSIUNII ENERGETICE ÎN SIGURANȚA ȘI SECURITATEA TURISMULUI
Natalia ANTOCI, Moldova State University
USM ADMIN
3-6
01_Antoci (English)
ASIGURAREA FINANȚĂRII ȘI DEZVOLTAREA ANTREPRENORIATULUI DIN BUGETUL STATULUI
Mariana DOGA-MÎRZAC, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
7-14
02_Doga-Mirzac
PARTICULARITĂȚI ALE CONTROLULUI CORPORATIV ÎN ASIGURĂRI
Tatiana BALAN, Iulia CAPRIAN, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
15-19
03_Balan_Caprian
FACTORI CU IMPACTUL DECIZIILOR DE INVESTIȚII ÎN INDUSTRIA TIC
Svetlana BILOOCAIA, Moldova State University
USM ADMIN
20-28
04_Biloocaia (English)
CORELAȚIA CONCEPTELOR DE MARKETING INOVATOR ȘI MARKETINGUL INOVAȚIILOR ÎN CONTEXTUL DE PROMOVARE A BUNURILOR ȘI SERVICIILOR
lga BLAGORAZUMNAYA, Free International University of Moldova, Larisa TRIFONOVA, Moldova State University
USM ADMIN
29-36
05_Blagorazumnaya_Trifonova (English)
PARTICULARITĂȚILE UTILIZĂRII MACHINE LEARNING ÎN SCOPUL DETECTĂRII FRAUDEI BANCARE
Iurie CAPRIAN, Mihai GÎRLEA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
37-42
06_Caprian_Girlea
MUTAȚIILE GLOBALE RECENTE ALE INVESTIȚIILOR STRĂINE DIRECTE
Ivan LUCHIAN, Angela FILIP, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
43-48
07_Luchian_Filip
PROCEDURA ANALITICĂ DE DETERMINARE A MASEI UNUI PORTOFOLIU DE DEPOZITE BANCARE, BAZATĂ PE SINTEZA STATISTICĂ A DATELOR ISTORICE LA UN INTERVAL DE TIMP STABILIT
Inesa BRUMĂ, Angela FILIP, Universitatea de Stat din Moldova Mihai BRUMĂ, Universitatea Tehnică a Moldovei
USM ADMIN
49-54
08_Bruma_et_al
DEZVOLTAREA COMERȚULUI ELECTRONIC ÎN REPUBLICA MOLDOVA
Nadejda NAZAR, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
55-59
09_Nazar
ANALIZA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE PRODUSE TURISTICE
Elena NIREAN, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
60-66
10_Nirean
REDEFINIREA DEZVOLTĂRII SUSTENABILE ÎN CONTEXTUL PARADIGMEI TRANSDISCIPLINARE
Igor PRISAC, Dean of Management and Foreign Language at Divitia Gratiae University, Ioan G. POP, Emanuel University from Oradea
USM ADMIN
67-75
11_Prisac_Pop (English)
IMPACT ASSESSMENT OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP
Liubovi PRODAN-ȘESTACOVA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
76-81
12_Prodan-Sestacova
CRIZA ECONOMICĂ ACTUALĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA: CARACTERISTICI ȘI TENDINȚE
Natalia ROȘCA, Colegiul Național de Comerț al ASEM
USM ADMIN
82-87
13_Rosca
ASPECTE VIZÂND DIAGNOSTICUL FACTORIAL AL PRAGULUI RENTABILITĂȚII
Alexandru TCACI, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
88-92
14_Tcaci
GOODWILL: CONCEPT, FEATURES AND ACCOUNTING TREATMENT
Людмила ТОДОРОВА, Молдавский государственный университет
USM ADMIN
93-96
15_Todorova (Русский)
CONTABILIZAREA SURSELOR DE FINANȚARE PRIN BUSINESS ANGELS LA ETAPA START-UP A PROIECTELOR INOVAȚIONALE
Viorica UNGUREANU, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
97-100
16_Ungureanu
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A KEY FACTOR IN ACHIEVING SUSTAINABLE BUSINESS DEVELOPMENT
Анна ВОЛОСЮК, Молдавский государственный университет
USM ADMIN
101-107
17_Volosiuk (Русский)
AGENȚIILE DE PUBLICITATE DIN REPUBLICA MOLDOVA: PROVOCĂRI ȘI REALITĂȚI
Victoria BULICANU, Moldova State University
USM ADMIN
108-111
18_Bulicanu (English)
PARTICIPAREA REPREZENTANȚILOR DIASPOREI ÎN CONTEXTUL LECȚIILOR DE PROFESIONALIZARE PENTRU JURNALIȘTI: CARACTERISTICI ȘI TENDINȚE
Ecaterina DELEU, Moldova State University
USM ADMIN
112-117
19_Deleu (English)
DISCURSUL IDENTITAR – SUPORT PENTRU DEPĂȘIREA DERUTEI IDENTITARE
Silvia GROSSU, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
118-130
20_Grossu
ACȚIUNI ALE STATULUI PENTRU COMBATEREA DEZINFORMĂRII ÎN SUA, GRECIA ȘI REPUBLICA MOLDOVA
Theofilos MAROUSIS, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
131-137
21_Marousis (English)
PUBLICITATEA ȘI STEREOTIPURILE DE GEN
Elena MUREA, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
138-142
22_Murea
TELEVIZIUNEA DIN REPUBLICA MOLDOVA: ANI DE POLITICI EDITORIALE AMBIGUI (1998 - 2008)
Boris PARFENTIEV, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
143-154
23_Parfentiev
PRACTICIELE OBIECTIVĂRII ȘI DISPONIBILITATEA COGNITIVĂ A PERCEPȚIEI CELUILALT
Andrei PERCIUN, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
155-162
24_Perciun
BUCĂTĂRIA TRADIȚIONALĂ, UN VERITABIL MARCHER IDENTITAR
Tatiana POTÎNG, Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
163-167
25_Poting
INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ - UN IMPERATIV AL SOCIETĂȚII DIGITALE
Mariana TACU, Moldova State University
USM ADMIN
168-173
26_Tacu (English)
Vezi toate numerele