STRATEGIILE DE PREȚ RAPORTATE LA PSIHOLOGIA CONSUMATORILOR MODERNI

Sergiu AFTENEV, Academia de Studii Economice din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În economia de piață, prețurile produselor de bază formează tendința pieței, iar ajustarea lor este prioritatea fie- cărei companii. A devenit o alegere inevitabilă pentru companii să stabilească prețurile în mod independent, pe baza condițiilor de piață și a preferințelor consumatorilor. Psihologia prețurilor consumatorilor moderni este un factor im- portant care nu poate fi ignorat în realizarea valorii de piață a produselor unei companii, este direct legată de nivelul cotei de piață și de rentabilitate și implică interesele vitale ale tuturor părților lanțului industrial.

Scopul acestui articol este de a spori înțelegerea impactului economiei de piață asupra formării prețurilor și a psihologiei consumatorului modern. Acest obiectiv este atins printr-o combinație de explorare teoretică și cercetare empirică, oferind o perspectivă cuprinzătoare asupra subiectului în discuție.

acest articol a evidențiat importanța prețurilor produselor de bază în modelarea tendințelor pieței și a subliniat necesitatea ca întreprinderile să adapteze strategiile de stabilire a prețurilor în funcție de condițiile de piață și de preferințele consumatorilor.

Interacțiunea dintre prețurile materiilor prime și tendințele pieței în cadrul unei economii competitive subliniază imperativele strategice pentru întreprinderi.

Cuvinte-cheie: psihologia prețurilor, consumatori moderni, decizii, strategie de afaceri, tendințe de piață, strate- gie personalizată de stabilire a prețurilor pentru clienți.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_07

Descărcări

Publicat

2024-01-13

Număr

Secțiune

Статьи