"TO GROW AND DEVELOP AS A HUMAN BEING": PERCEPTIONS AND POSITIONS OF DANCE TEACHERS TOWARDS THE CONTRIBUTION OF DANCE EDUCATION TO PUPILS AS PART OF THE FORMAL CURRICULUM AT SCHOOL

Talia PERLSHTEIN Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

„SĂ CREASCĂ ŞI SĂ SE DEZVOLTE CA O FIINŢĂ UMANĂ”: POZIŢIA ŞI PERCEPŢIA PROFESORILOR DE DANS FAŢĂ DE CONTRIBUŢIA EDUCAŢIEI PRIN DANS A ELEVILOR LA ŞCOALĂ, CA PARTE A CURRICULUMULUI FORMAL În lucrare sunt tratate percepţiile şi poziţiile profesorilor de dans faţă de contribuţia educaţiei prin dans a elevilor, ca parte din curriculumul formal la şcoală. Instumentele de cercetare sunt interviurile care au fost analizate în conformitate cu abodarea teoriei fundamentale după modelul Brison [11]. S-a constatat că tema principală care se desprinde din aceste interviuri este că educaţia prin dans contribuie la dezvoltarea personală şi socială a elevului. Această cerectare este de pionerat în domeniu. Cuvinte-cheie: dans, educaţie, educaţie prin dans, creativitate, inteligenţe multiple, limbaj corporal.

Publicat

2014-11-09

Număr

Secțiune

Статьи