ACHIEVING OPTIMAL SCHOOL CLIMATE

Nizar SHIHADI Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

FORMAREA UNEI ATMOSFERE OPTIMALE ÎN ŞCOALĂ Formarea unei atmosfere optimale în şcoala medie este baza lucrului educaţional, social şi moral în şcoală. Atmosfera educaţională în şcoală este o condiţie pentru instruirea şi dezvoltarea tuturor celor înrolaţi în instituţia educaţională (elevi, profesori şi părinţi). Şcoala poartă răspundere de condiţiile favorabile în dezvoltarea personală, cognitivă, emoţională, socială şi morală a elevilor. Echipa de profesori are abilitatea şi angajamentul de a promova condiţii educaţionale favorabile. Îmbunătăţirea realizărilor elevilor la învăţătură este legată ş i condiţionată de climatul optim. „Atmosfera în instituţia educaţională este factorul-cheie care afectează crearea unui mediu ce dezvoltă securitatea personală şi sentimentul de afiliere, valoarea şi respectul reciproc" [12]. Cuvinte-cheie: condiţii în şcoală, climat contributiv, educaţie, violenţă, respect, valori sociale, securitate personală.

Publicat

2015-04-21

Număr

Secțiune

Статьи