CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICĂ CA STRATEGIE DE OPTIMIZARE A EDUCAŢIEI PREADOLESCENŢILOR DIN FAMILIILE AFLATE ÎN DIFICULTATE

Olga RAILEANU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Promovarea şi implementarea serviciilor de consiliere psihopedagogică ca strategii de educare a preadolescenţilor din familiile aflate în dificultate devine esenţială. În acest sens este necesară pregătirea şi instruirea părinţilor privind consolidarea rolurilor acestora în acţiunile de educaţie şi păstrarea coeziunii familiei. Preocupările sunt cu predilecţie în sfera îndeplinirii funcţiei educative, în a forma deprinderi, atitudini, capacităţi şi competenţe familiale. Studiul redă apli- carea strategiilor de educare prin intermediul consilierii educaţionale, asigurând succesul în comunicarea intrafamilială şi în rezolvarea situaţiilor conflictuale. Cuvinte-cheie: consiliere psihopedagogică, familii în dificultate, preadolescenţi, educaţie, strategii de educaţie, si- tuaţii conflictuale.

Publicat

2015-12-09

Număr

Secțiune

Статьи