CONDIŢIILE ŞI STRATEGIILE PSIHOPEDAGOGICE DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂŢII LA STUDENŢII INGINERI
Angela POPESCUL, Sergiu POPESCUL Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Rezumat
Analizând literatura de specialitate şi documentele de politică educaţională, putem menţiona că strategiile didactice de activare a potenţialului creativ al studenţilor ingineri joacă un rol important în activitatea creativă a personalităţii. În articol sunt redate unele condiţii psihopedagogice, ca: formarea şi dezvoltarea, în mod special, orientat, a atitudinilor de formare profesională iniţială şi a atitudinilor morale la studenţi; aplicarea specială a strategiilor de formare şi dezvoltare a atitudinilor de învăţare creativă; încadrarea studenţilor în activităţi creative în corespundere cu ritmul propriu de învăţare; formarea autoaprecierii adecvate la studenţi, responsabilitate în acţiunile de colaborare şi conlucrare comună. Cuvinte-cheie: creativitate, condiţii şi strategii, gândire creativă, potenţial creativ, studenţi ingineri.