CONDIŢIILE ŞI STRATEGIILE PSIHOPEDAGOGICE DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂŢII LA STUDENŢII INGINERI

Angela POPESCUL, Sergiu POPESCUL Universitatea Agrară de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Analizând literatura de specialitate şi documentele de politică educaţională, putem menţiona că strategiile didactice de activare a potenţialului creativ al studenţilor ingineri joacă un rol important în activitatea creativă a personalităţii. În articol sunt redate unele condiţii psihopedagogice, ca: formarea şi dezvoltarea, în mod special, orientat, a atitudinilor de formare profesională iniţială şi a atitudinilor morale la studenţi; aplicarea specială a strategiilor de formare şi dezvoltare a atitudinilor de învăţare creativă; încadrarea studenţilor în activităţi creative în corespundere cu ritmul propriu de învăţare; formarea autoaprecierii adecvate la studenţi, responsabilitate în acţiunile de colaborare şi conlucrare comună. Cuvinte-cheie: creativitate, condiţii şi strategii, gândire creativă, potenţial creativ, studenţi ingineri.

Publicat

2015-12-09

Număr

Secțiune

Статьи