STIMULII MOTIVAŢIONALI ÎN CONTEXTUL ÎNVĂŢĂRII

Ibrahem ASLA Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Motivaţia de a învăţa este segmentul primordial al succesului şcolar. Sursele motivaţiei sunt multiple şi complexe. Literatura de specialitate promovează ideea conform căreia factorii intrinseci şi cei extrinseci condiţionează şi influen- ţează motivaţia pentru învăţare. Motivaţia poate fi definită ca fiind acele mobiluri interioare care direcţionează compor- tamentul uman. Forţele externe, de orice natură, de asemenea pot influenţa comportamentul, dar, totuşi, esenţialmente, acesta este ghidat şi susţinut de forţele interne ale individului. De regulă, oamenii lucrează mai productiv şi mai intensiv atunci când sunt motivaţi. Cuvinte-cheie: motivaţie, învăţare, stimul, optimum motivaţional, performanţă.

Publicat

2015-12-09

Număr

Secțiune

Статьи