DANCE CURRICULUM DESIGN FOR EARLY CHILDHOOD IN A RELIGIOUS COMMUNITY
Sari Katz ZICHRONY * , Zoia GUŢU * Orot Israel – Academic College of Education Universitatea de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
Rezumat
PROIECTAREA CURRICULUMULUI COREGRAFIC PENTRU COPII DE VÂRSTĂ TIMPURIE DIN PERSPECTIVA UNEI COMUNITĂŢI RELIGIOASE Autorii argumentează necesitatea elaborării unui curriculum de coregrafie pentru copii de vârstă timpurie (educaţie timpurie), stabilesc obiectul de referinţă, argumentează bazele teoretice şi aplicative ale unui curriculum de coregrafie pentru şcolile Hemed din Israel. Curriculumul propus se axează pe trei aspecte: conţinutul materiei coregrafice, specificul comunităţii religioase, particularităţile copiilor de vârstă timpurie. Aceste aspecte pe larg sunt analizate în articolul de faţă. Cuvinte-cheie: educaţie coregrafică, copilărie timpurie, tradiţie, curriculum, cercetare-acţiune, educaţie timpurie, comunitate religioasă.
Descărcări
Publicat
2015-12-09
Număr
Secțiune
Статьи