REFLECŢII DE ORDIN TEORETIC PRIVIND NEGOCIEREA CA ASPECT AL COMUNICĂRII

Rodica MAFTEUŢA Universitatea de Stat din Tiraspol

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Comunicarea şi negocierea reprezintă cheia eficienţei a unei instituţii de învăţământ şi puntea de legătură dintre managerul instituţiei şi personalul intern al instituţiei, precum şi membrii externi ai comunităţii. Întreaga experienţă şi capacitatea de comunicare a managerilor se reflectă în cadrul procesului de negociere. Succesul oricărei negocieri devine anume comunicarea, cele mai reuşite negocieri realizându-se datorită unei comunicări eficiente. Managerii instituţiilor de învăţământ preuniversitar au o preocupare deosebită faţă de procesul de comunicare şi negociere, datorită schimbări- lor de anvergură din cadrul sistemului de învăţământ, reformelor educaţionale şi trecerii la autonomie a instituţiilor de învăţământ. Cuvinte-cheie: manager, negociere, comunicare, retorică, cuvânt, mesaj, feedback.

Publicat

2015-12-09

Număr

Secțiune

Статьи