CURRICULUM UNIVERSITAR DIN PERSPECTIVA CONTINUITĂŢII ŞI INTERCONEXIUNII DINTRE CICLURILE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR

Vladimir GUŢU Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În articol este abordată problema ce vizează realizarea interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior: licenţă, masterat, doctorat. Sunt identificate şi analizate liniile directorii de realizare a acestui proces: politici curriculare, competenţe/finalităţi, calificări, conţinuturi, strategii didactice şi de cercetare, forme de învăţare. Autorul propune un concept şi o metodologie de realizare a interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curri- culare între ciclurile învăţământului superior. Cuvinte-cheie: cicluri de învăţământ superior, licenţă, masterat, doctorat, conexiune/interconexiune, coerenţă, continuitate, curriculum universitar, calificare, şcoli doctorale, competenţe/finalităţi.

Publicat

2016-03-20

Număr

Secțiune

Статьи