CURRICULUM UNIVERSITAR DIN PERSPECTIVA CONTINUITĂŢII ŞI INTERCONEXIUNII DINTRE CICLURILE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR
Vladimir GUŢU Universitatea de Stat din Moldova
Rezumat
În articol este abordată problema ce vizează realizarea interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior: licenţă, masterat, doctorat. Sunt identificate şi analizate liniile directorii de realizare a acestui proces: politici curriculare, competenţe/finalităţi, calificări, conţinuturi, strategii didactice şi de cercetare, forme de învăţare. Autorul propune un concept şi o metodologie de realizare a interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curri- culare între ciclurile învăţământului superior. Cuvinte-cheie: cicluri de învăţământ superior, licenţă, masterat, doctorat, conexiune/interconexiune, coerenţă, continuitate, curriculum universitar, calificare, şcoli doctorale, competenţe/finalităţi.