SATISFACŢIA ÎN MUNCĂ ŞI VALORILE PROFESIONALE LA CADRELE DIDACTICE DIN INSTITUŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREŞCOLARE

Angela POTÂNG Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Studiul urmăreşte analiza gradului de satisfacţie profesională a cadrelor didactice din învăţământul preşcolar în func- ţie de orientarea lor valorică şi ierarhizarea valorilor profesionale. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică este reprezentată de trasarea unor perspective noi de abordare a problemei privind satisfacţia în muncă a cadrului didactic din instituţiile preşcolare. Cercetarea respectivă poate deveni un suport metodologic pentru studenţii facultăţilor pedagogice, dar şi pentru managerii şi educatorii din grădiniţe. Cuvinte-cheie: satisfacţie în muncă, valoare profesională, structură ierarhic valorică, educator, instituţie preşcolară.

Publicat

2016-03-20

Număr

Secțiune

Статьи