STUDIEREA INFORMATICII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PRIN PRISMA METODELOR ŞI TEHNICILOR MODERNE DE PROGRAMARE
Liubomir CHIRIAC, Angela GLOBA Universitatea de Stat din Tiraspol
Rezumat
În articolul de faţă este abordat procesul didactico-istoric de studiere a tehnicilor de programare în ciclul preuniversitar din Republica Moldova. Se examinează procesul de dezvoltare şi modernizare a curriculumului disciplinar la Informatică în perioada 1985-2015, compartimentul Tehnici de programare. În atenţie este luată viziunea şi percepţia profesorilor de informatică şi a elevilor vizavi de procesul de predare-învăţare a compartimentului Tehnici de programare în învăţă- mântul preuniversitar, expus în cadrul unei chestionări reprezentative din punct de vedere geografic. Cuvinte-cheie: tehnici de programare, învăţământ preuniversitar, tehnologii informaţionale, metode de sortare, metode de căutare, curriculum, programare.
Publicat
2016-03-20
Număr
Secțiune
Статьи