MIZA VALORIFICĂRII INTERDISCIPLINARITĂŢII ÎN INVESTIGAREA PEDAGOGICĂ A FORMĂRII CULTURII RELAŢIILOR INTERGENERAŢIONALE

Carolina CALARAŞ Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretic ce reflectă miza şi importanţa valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. Studiul conţine fundamentarea ştiinţifică şi descrierea Modelului de valorificare a interdisciplinarităţii în investigarea formării culturii relaţiilor intergeneraţionale, inclusiv a Spiralei şi criteriilor de explorare a interdisciplinarităţii în cercetarea formării relaţiilor intergeneraţionale cu specificarea impli- cării ansamblului de ştiinţe socioumanistice. Cuvinte-cheie: cultura relaţiilor intergeneraţionale, abordare intradisciplinară, abordare interdisciplinară, abor- dare pluridisciplinară, investigare pedagogică, spirala explorării interdisciplinarităţii, criterii de valorificare a inter- disciplinarităţii.

Publicat

2017-03-08

Număr

Secțiune

Статьи