MIZA VALORIFICĂRII INTERDISCIPLINARITĂŢII ÎN INVESTIGAREA PEDAGOGICĂ A FORMĂRII CULTURII RELAŢIILOR INTERGENERAŢIONALE
Carolina CALARAŞ Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
Rezumat
Articolul reprezintă un studiu teoretic ce reflectă miza şi importanţa valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. Studiul conţine fundamentarea ştiinţifică şi descrierea Modelului de valorificare a interdisciplinarităţii în investigarea formării culturii relaţiilor intergeneraţionale, inclusiv a Spiralei şi criteriilor de explorare a interdisciplinarităţii în cercetarea formării relaţiilor intergeneraţionale cu specificarea impli- cării ansamblului de ştiinţe socioumanistice. Cuvinte-cheie: cultura relaţiilor intergeneraţionale, abordare intradisciplinară, abordare interdisciplinară, abor- dare pluridisciplinară, investigare pedagogică, spirala explorării interdisciplinarităţii, criterii de valorificare a inter- disciplinarităţii.