CONSIDERAȚII TEORETICO-METODOLOGICE PRIVIND DESFĂȘURAREA AUTOEDUCAȚIEI ȘCOLARULUI MIC

Natalia POPA Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Analiza literaturii de specialitate, observațiile noastre, rezultatele chestionării și ale conversației cu cadrele didactice demonstrează posibilitățile realizării unei auto/educații de calitate și necesitatea depunerii unui efort intelectual și moral- volitiv atât din partea elevilor, cât și a părinților și pedagogilor în direcția autoinstruirii, autoeducației și învățării pe parcursul vieții. În acest sens a fost elaborată matricea achizițiilor principale ale școlarului mic, care orientează adulții în direcția strategiilor ce pot fi aplicate în stimularea autoeducației școlarului mic. Cuvinte-cheie: educație, autoeducație, autoinstruire, personalitate, competență, strategie, achiziție, învățare pe parcursul vieții, automodelare, autoperfecţionare, autodezvoltare, autocontrol, autodisciplinare, autorealizare.

Publicat

2017-03-08

Număr

Secțiune

Статьи