ASIGURAREA CONTINUITĂŢII – FACTOR IMPORTANT ÎN PROCESUL DE FORMARE A REPREZENTĂRILOR GEOMETRICE LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ ŞI ŞCOLARĂ MICĂ

Mihaela PAVLENCO Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Reprezentările geometrice formate la vârsta preşcolară şi şcolară mică constituie elementul esenţial pe care se bazează însuşirea geometriei la treapta gimnazială şi liceală, iar continuitatea reprezintă firul roşu care traversează şi uneşte in- struirea în cadrul acestor trepte de învăţământ. Pentru asigurarea unei continuităţi eficiente în cadrul procesului de formare a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică este nevoie de a respecta o legătură continuă la nivelul relaţiilor dintre subiectul şi obiectul educaţiei, la nivelul finalităţilor de studii, conţinuturi de învăţare, strategii de predare- învăţare, evaluare şi în realizarea parteneriatului educaţional şcoală–grădiniţă. Cuvinte-cheie: continuitate, reprezentări geometrice, vârstă preşcolară, vârstă şcolară mică, sistem de învăţământ.

Publicat

2017-03-08

Număr

Secțiune

Статьи