CONEXIUNE ȘI CONTINUITATE ÎN ORGANIZAREA PROCESULUI DE INSTRUIRE ÎN ȘCOALA SUPERIOARĂ 1

Tatiana REPIDA, Mihail PAIU, Carolina ŢURCANU Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În articol este argumentată abordarea realizării interconexiunii și continuității procesului didactic (componenta Metodologia de predare-învățarea) în învățământul superior. Accentul este plasat pe aplicații în cadrul cursurilor și seminarelor, pe învățare prin proiecte, pe utilizarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale (TIC) în procesul didactic. Se analizează opiniile studenților referitor la rolul pe care îl au metodele de predare-învățare în programul de studii universitare. Cuvinte-cheie: metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, metode de instruire, strategii didactice, aplicație, exercițiu, competență, învățare prin proiecte, tehnologii informaționale și de comunicare.

Publicat

2018-04-17

Număr

Secțiune

Статьи