IMPACT OF NON-FORMAL EDUCATION ON THE EFFICACY OF SCHOOL LEARNING
Cristina DUMITRU TABACARU University of Pitesti, Romania
Rezumat
IMPACTUL EDUCAȚIEI NON-FORMALE ASUPRA EFICACITĂȚII ÎNVĂȚĂRII ȘCOLARE În lucrare am încercat să vizualizăm modul în care învățarea în afara școlii ar putea fi abordată în sistemul școlar și dacă aceasta ar putea îmbunătăți conținutul cerut de educația formală. Scopurile și ipotezele studiului constau în eviden- țierea impactului activităților non-formale asupra rezultatelor învățării, precum și a importanței legăturii dintre educația formală și formală și aspectele cognitive, atitudinale și afective ale învățării non-formale. Întrebarea pe care o prezintă cercetarea: Cât de strâns legată de rezultatele învățării este alegerea de a reface activitățile școlare într-o abordare non- formală? Efectuăm un sondaj psihosocial bazat pe un chestionar elaborat de noi în conformitate cu criteriile de validi- tate și fiabilitate. Chestionarul vizează identificarea opiniei profesorilor cu privire la impactul și eficiența activităților non-formale asupra rezultatelor învățării. Este studiat modul în care se poate conecta eficient învățarea în școală și în afara școlii. Cuvinte-cheie: educație non-formală, metodologie non-formală, experiență de învățare, rezultate de învățare, per- formanță școlară.