EFECTE FORMATIVE ALE MODELULUI PEDAGOGIC DE FORMARE A COMPETENŢEI DE SELF-MANAGEMENT AL ACTIVITĂŢII DE ÎNVĂŢARE LA STUDENŢI
Lilia LAȘCU Universitatea de Stat din Tiraspol
Rezumat
Articolul prezintă implementarea și validarea experimentală a eficacității Modelului pedagogic de formare a com- petenţei de self-management (MPFCSM) al activităţii de învăţare la studenţi – pe de o parte, și determinarea nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenții de azi – pe de altă parte. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, sunt prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului de formare a competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul prezintă rezultatele studiului prelucrate statistic și analizate textual. Cuvinte-cheie: competenţă, self-management, activitate, activitate de învăţare, formare, model pedagogic, criterii, indicatori.