SELF-ESTEEM OF CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE. A COMPARATIVE ANALYSIS
Svetlana TOLSTAIA, Maria ROŞCA Universitatea de Stat din Moldova
Rezumat
AUTOAPRECIEREA LA COPIII DE VÂRSTĂ ȘCOLARĂ MICĂ. ANALIZĂ COMPARATIVĂ Capacitatea copiilor de a se autocunoaște și autoaprecia începe și se dezvoltă de la o vârstă mică. Vârsta școlară mică este propice pentru formarea, dezvoltarea și antrenarea capacității de a se autocunoaște și autoaprecia obiectiv. La școlarii de vârstă mică capacitatea de autoapreciere obiectivă se formează în procesul de comunicare a acestora inițial cu membrii familiei apoi cu mediul școlar și, respectiv, cu mediul social. În studiul de față ne-am propus să analizăm capacitatea școlarilor mici de a se autoaprecia obiectiv în urma realizării unui program de training elaborat pentru copiii de vârstă școlară mică. Activitățile au avut scopul de a eficientiza comunicarea școlarilor cu semenii, de a îmbunătăți autoaprecierea și de a ameliora relațiile interpersonale ale școlarilor de vârstă mică. Cuvinte-cheie: școlar de vârstă mică, autoapreciere, comunicare, relații interpersonale.