LUCRUL INDIVIDUAL AL STUDENȚILOR DIN PERSPECTIVA REALIZĂRII INTERCONEXIUNII ȘI CONTINUITĂȚII ÎNTRE CICLURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR
Viorica GORAȘ-POSTICĂ Universitatea de Stat din Moldova
Rezumat
Este abordată problematica privind învățarea academică independentă, lucrul individual al studenților din perspec- tiva realizării interconexiunii și continuității între ciclurile de învățământ superior. Pornind de la semnificația sa con- ceptuală, de la analiza secvențială a unor surse de referință la temă și terminând cu reflecții calitative și cantitative din contexte universitare specifice, în care acesta se derulează, autoarea argumentează necesitatea sporirii calității lucrului individual al studențilot, inclusiv prin dezvoltarea personală și profesională a cadrelor didactice, dar, mai ales, a studen- ților de la toate cele trei cicluri universitare. Cuvinte-cheie: învățare academică independentă, lucru individual, învățare autonomă, învățare autoreglată, forme de lucru individual, competențele lucrului individual, metode de învățare autonomă, evaluarea lucrului individual, studenți, profesori.