METHODOLOGICAL APPROACH TO FORMING TEACHERS’ EFFICIENT COMMUNICATION WITH STUDENTS AT RISK OF SCHOOL DROPOUT
Katy KAKOON Moldova State University
Rezumat
ABORDARE METODOLOGICĂ ÎN FORMAREA COMUNICĂRII EFICIENTE A CADRELOR DIDACTICE CU ELEVII EXPUȘI RISCULUI DE ABANDON Prezentul articol este dedicat metodologiei specifice de formare a abilităților de comunicare a profesorilor care învață elevii în situații de risc de abandon școlar. Calitatea formării profesorului pentru comunicare didactică eficientă trebuie să devină parte integrantă și obligatorie în procesul de formare a cadrelor didactice. Aceștia urmăresc să sprijine elevii pentru a reduce riscul abandonului școlar. Profesorii trebuie să devină profesioniști care sunt totdeauna disponibili pentru elevi, ei trebuie să fie deschiși și flexibili în comunicare / relaționare cu elevii și să aibă capacitatea de a rezolva conflictele, de a-i motiva pentru învățare. Cuvinte-cheie: comunicare, motivație de învățare, abandon școlar, deschidere, flexibilitate.