IMPACTUL EVALUĂRII FORMATIVE PENTRU DEZVOLTAREA ABILITĂȚII DE GÂNDIRE CRITICĂ ÎN CADRUL CURSULUI DE PSIHOLOGIE A EVALUĂRII

Elena RAILEAN Universitatea de Studii Americane din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Evaluarea informatizată se confruntă cu o serie de provocări globale cauzate de schimbarea dinamică a paradigmei educaționale și de diversificarea mediilor de învățare. Una dintre provocările recente este prioritizarea evaluării formative în situația trecerii rapide la modul de predare distanțat prin intermediul tehnologiilor digitale. În scopul realizării metodo- logiei de evaluare formativă a fost elaborat un proiect didactic care prevede divizarea în N module a conținutului cursu- lui universitar și elaborarea colaborativă a unui manual digital. Rezultatul indică validitatea proiectului didactic. Elevii au fost suficient de motivați să învețe și să-și dezvolte abilitățile autoreglate. Cuvinte-cheie: evaluare formativă, mediu de învățare, analitica învățării, progres academic, rezultate ale învățării.

Publicat

2020-05-09

Număr

Secțiune

Статьи