PREMISE PSIHOPEDAGOGICE ÎN VALORIFICAREA APTITUDINII MATEMATICE PENTRU OBŢINEREA PERFORMANŢEI ŞCOLARE

Margareta GHEORGHIŢĂ Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Cerinţele didactice necesare în obţinerea succesului şcolar acceptă performanţele şcolare ca exprimare a produsului obţinut pe baza unui comportament aşteptat. Performanţa şcolară la şcolarii mici reprezintă un anume conţinut memorat, înţeles, aplicat, analizat, sintetizat sau evaluat. Relaţia dintre aptitudini şi capacităţi constituie o problemă fundamentală în definirea aptitudinilor. Aptitudinea matematică este un bun valoros pe piaţa internaţională. Ea trebuie depistată, stimu- lată şi promovată. Cuvinte-cheie: performanţă, aptitudine matematică, capacitate, factori ereditari, factori de mediu.

Publicat

2020-05-09

Număr

Secțiune

Статьи