СПЕЦИФИКА ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОДУКТА И ЕГО ОЦЕНИВАНИЯ НА ЭТАПЕ ИТОГОВОГО ЭКЗАМЕНА ПО РУССКОМУ ЯЗЫКУ И ЛИТЕРАТУРЕ (БАКАЛАВРИАТ)

Ольга ГЕРЛОВАН * , Татьяна ШАРШОВ  Тираспольский государственный университет Молдавский государственный университет

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

SPECIFICUL PRODUSULUI EDUCAŢIONAL ŞI EVALUAREA LUI LA ETAPA EXAMENULUI FINAL LA LIMBA ŞI LITERATURA RUSĂ (BACALAUREAT) În articol este determinat specificul produsului educaţional şi aprecierea lui la etapa evaluării sumative în baza cursului liceal la limba şi literatura rusă. Autorii argumentează structura şi conţinutul testului pentru susţinerea examenului na- ţional de bacalaureat la limba şi literatura rusă. O atenţie deosebită se acordă eseului, produsului final. În baza unui exemplu concret autorii analizează aplicarea evaluării criteriale, descriind neajunsurile tipice în elaborarea şi redactarea unui eseu. Cuvinte-cheie: produsul educaţional, eseu, evaluarea criterială, competenţe, standarde de eficienţă ale învăţării, suc- cesele activităţii instructiv-educative.

Publicat

2020-05-09

Număr

Secțiune

Статьи