THE TEACHER'S COMMUNICATION ABILITY IN THE CLASSROOM CONTEXT

Katy KAKOON, Valentina BODRUG-LUNGU Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

ABILITATEA DE COMUNICARE A PROFESORULUI ÎN CONTEXTUL CLASEI În prezentul articol este afordată formarea abilităților de comunicare ale profesorilor care lucrează cu elevii expuși riscului de abandon școlar. În cadrul cercetării noastre am dezvoltat un model nou, pe care îl numim „Model ludic”. Acesta oferă o modalitate practică de a crește motivația elevilor în situații de risc, precum și a profesorilor, prin implementarea unei serii de cinci pași, care se fortifică reciproc și, împreună, creează un cerc de motivație pentru învățare. Astfel, abili- tatea de a insufla și a trezi motivația constă în abilitatea de a vedea, de a crea și de a întări legăturile ce există între dife- riții pași și, respectiv, diferite acțiuni. Deci, este oferită o abordare complexă a comunicării didactice. Cuvinte-cheie: comunicare, motivație pentru învățare, abandon școlar, model de joc, flexibilitate.

Publicat

2020-05-09

Număr

Secțiune

Статьи