EDUCAȚIA POPULARĂ – FACTOR AL FORMĂRII PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI

Tatiana CRÎJANOVSCHI Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Conștiința și conduita etică, profilul etic al personalității integrează toate componentele conținutului educației morale. El reflectă două coordonate definitorii care vizează raportarea omului la societate (educația moral-civică) și la sine (educația moral-individuală). Educația moral-civică are un conținut preponderent social, exprimându-se, în special, la nivel de: educație politică (educația patriotică, educația democratică, educația umanistă); educație economică (educația prin și pentru muncă); educație juridică (educație prin și pentru colectivitate). Educația moral-individuală are un conținut determinat, în mod preponderent, prin raportarea omului la sine, exprimându-se, în special, la nivel de educație filosofică, educație religioasă. Cuvinte-cheie: educație tradițională, factori, condiții, formarea personalității preșcolarului

Publicat

2022-08-12

Număr

Secțiune

Статьи