EFICIENȚA FORMEI DE ORGANIZARE A DISCIPLINEI EDUCAȚIE FIZICĂ „LECȚII  PROBE DE SPORT PE CERC” ÎN CADRUL UNIVERSITAR

Nicolae BRAGARENCO Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Această cercetare reflectă un experiment constatativ care are ca scop determinarea eficienței implementării unei noi forme de organizare a lecției de educație fizică în cadrul instituțiilor de învățământ superior, în scopul motivării studen- ților pentru practicarea disciplinei. Experimentul a fost organizat în cadrul Universității de Stat din Moldova cu studenții anilor I și II ai Facultății de Litere la disciplina Educație fizică pe parcursul unui semestru. Rezultatele experimentului și eficiența noului sistem de abordare a disciplinei Educație fizică prin „lecții – probe de sport pe cerc” sunt analizate în baza formularului de reflecție aplicat studenților la sfârșitul semestrului, în urma căreia s-au formulat concluzii ce vor constitui premise pentru conceptualizarea curriculumului disciplinar. Cuvinte-cheie: educație fizică, probe de sport pe cerc, forme de organizare, lecția de educație fizică, strategii de predare-învățare.

Publicat

2022-08-12

Număr

Secțiune

Статьи