RENTABILITATEA IMPLEMENTĂRII UNOR NOI SERVICII BANCARE PE PIAŢA FINANCIAR-BANCARĂ DIN ROMÂNIA

Valeriu BUTULESCU Universitatea Liberă Internaţională din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Lansarea unui produs nou pe o piaţă bancară nesigură şi cu un consum mult mai ridicat este o provocare care poate costa scump societăţile bancare. Produsul bancar pe care îl lansezi şi preţul pe care îl ceri sunt două criterii vitale pentru viitorul afacerii, astfel că acestea trebuie raportate atât la noile reguli pe care le impune piaţa, cât şi la cerinţele ridicate ale consumatorilor. Preţul corect al unui produs bancar este exact preţul pe care consumatorul este dispus să-l ofere. Lansarea unui produs bancar nou poate fi, chiar şi pentru băncile mari, o provocare serioasă atunci când este vorba de segmentul de piaţă şi de consolidarea brandului creat, astfel încât de multe ori produsele noi lansate au fost adevărate eşecuri pentru multe din ele. Pentru a evita acest lucru, trebuie să convingeţi consumatorii să încerce produsul şi să-l cumpere, însă preţul este un aspect important pentru ei. Cuvinte-cheie: produs bancar, servicii bancare, concurenţă, calitate, piaţă financiară, cost.

Descărcări

Publicat

2012-11-18

Număr

Secțiune

Articole