CONŢINUTUL ŞI IMPORTANŢA STUDIERII MACROMEDIULUI DE MARKETING AL ÎNTREPRINDERII DIN SFERA CONSTRUCŢIILOR DE IMOBIL LOCATIV

Olesea ROTARU, Lilia CHIRIAC Academia de Studii Economice din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Mediul de marketing se referă la factorii şi forţele care afectează abilitatea unei firme de a stabili şi menţine relaţii de succes cu clienţii. Există trei elemente-cheie pentru mediul de marketing, şi anume: mediul intern, micromediul şi macromediului. Cunoaşterea şi studierea macromediului de marketing al întreprinderii sunt foarte importante, deoarece permite companiei să fie mereu la curent cu toate schimbările factorilor externi şi să încerce să controleze aceşti factori. Cuvinte-cheie: piaţă, marketing, business, mediu de marketing, mediu intern de marketing, mediu extern de marketing, factor politic, factor economic, factor sociocultural, factor tehnologic, piaţă imobiliară, dezvoltare, evoluţie, potenţial financiar, profitabilitate, risc etc.

Descărcări

Publicat

2013-03-28

Număr

Secțiune

Articole